... خاطرات ...

 ساعت شنیــ ی رو میز اتاقمـ و برمیگردونمـ و بهش زولــ میزنم و بهتــ فکر میکنم
انقد دوســـ دارم الان بارونــ می اومد و منمــ بیرون بودم
انقد دوســ دارم یه چتر مشکیــ مردونه دسمــ بود و دسم و دورتــ حلقه میکردم و زیر بارونــ
که هزار بار زیرشــ با هم قولــ و قرار گذاشتیم راه میرفتمـــ
انقد دوســ دارم روزیــ رو که واسه بار اولتــ دیدمتــ و دوباره ببینم
و بشنوم او فحشـــــــــ زشتــ رو که بهم دادیــ !!!
انقد دوســ دارم وقتایی و که یه رز سفید ۴ تومنیـــ و که با پول تو جیبیم میخریدمـــ
و با کلی ذوقـــ واستــ می اوردم و میگفتیـــ تو خودت گلیـــ دوباره میدیدمــ
انقد دوس دارم اون کشت ارشادی و که میگفت چه نسبتی داریین
تو با ترســ میگفتیــ پسر عمومه و منــ میگفتم دختر خالــمه!!
اخ که چقدر زود گذشتــ خوردن اون لواشکهایــ ترش و ملســـ
اخ که چقدر زود گذشت جیم شدن از کلاسای درس
دلم گرفته الان همین الان که دارم اسمتــ و رو گوشیمــ لمســ میکنم
اس امــــــ اس هایــ شبونه
دعواهای بچـــــــــگونه
حرفایـــ عاشقونـــه
قهرایـــ زود زودکیـــ و
اشتی هایـــ دلبرونه
چقـــدر زود گذشتـــ اون همه دوستـــ داشتن
و اول اسم و انگلیشـــــ نوشتن رو پلـــ عابــــر پیاده
امروز دلم میخواد تو
وب دلتنگیمـــــــــ بنویسم
که انقدر دلمـــ تنگ شده واست که خـــدامـــــ دلواپسم شده
نمیدونم وقتیـــ دوباره یه روز ببینمتـــ چی بهتـــ میگم
یا تو چی داری که بهم بگی...!
شاید بزرگ شدن و خانــــوم شدن
یا قد کشیدن و اقا شدنــــ
رو دوســـ داشتن آدمـــا تاثیر میزاره
نمیدونم شاید دوســــ داشتنــ و خواستنمـــ کهنه میشــــه
شاید عشقمـــ دستـــ دوم میشه و بایـــد یه نو شـــ و جاش خرید
شاید دیگه عشقی نیست و همه عشقا شده چــینیـــــ
دیگه آبیــ تو جاکلیدی قلبیـ که تو بهم دادی نیست
مثـــه خودت که رفتی و از اولــمـــ انگار نبودی
خیلی وقتا از اون انقد دوســ داشتنا و اخـــ چقدر زود گذشتنا میگذره
من رفتم و توام رفتی و موند همین دلتنگیا ی بی خودی
من میشینمـــ و به خیلی چیزا فکر میکنم و چشامـــ و میبندم....
اسپیکر پی سی و بلند میکنم:
دل دل ، دل دیوونهــ
کیــ قدر تو رو میدونهــ
عشــق نیستـــ
حالتــــــو ویرونهـــ
اون کهــــ تو دلــمـ جاشهـــ
با عشقیـــ که تو چشماشهـــ
ایـــ کاش
مالـهــ من باشهـــــــــــــــــــــ

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت9:38---11 اسفند 1390
اون کامنت پایینیو من ندادمااااا

فاطی
ساعت9:37---11 اسفند 1390

مرتضی
این پستت خیلی تحته تاثیرم قرار داد


fati
ساعت18:08---13 بهمن 1390
عکسای بد بد نذار بچه مردم رد میشه چشم و گوشش وا میشه هه هه بیا بهم بسر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| نوشته شده توسط javad

pctfx3.3

Lonely Girl Template

Interactive Multimedia CD Catalogue گروه طراحي چندرسانه اي وبلاگ رسانه گشت و گذار در دنياي رسانه هاي ديجيتال Medium Blog - Digital Media World قالبهاي رايگان سايت و وبلاگ Advanced Persian Blog Templates

اطلاعات مربوط به كارگاه طراحي قالب: Professional Web Site Design Center Template Design Workshop, دانلود قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, جزئيات قالب هاي رايگان Template Design Workshop, وبلاگ كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, جستجوي قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, تماس با كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, درباره كارگاه طراحي قالب

اطلاعات مربوط به گروه طراحي چندرسانه اي: Web Development Department - Multimedia Design Group , بخش توسعه وب - گروه طراحي چند رسانه اي Web Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي وب - گروه طراحي چند رسانه اي Multimedia Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي چند رسانه اي - گروه طراحي چند رسانه اي Blog - Multimedia Design Group , وبلاگ - گروه طراحي چند رسانه اي

اطلاعات مربوط به تكنوراتي: pictofxt Farsi Blog برنامه نویسی تحت وب

ثبت سایت دامنه فارسی لینوکس سرور