... خدایا من هنوز زنده ام ...

حالا که رفته ای

 
ساعتها به این می‌اندیشم

 
که چرا زنده ام هنوز؟

 
مگر نگفته بودم که

 
بی تو می‌میرم؟

 
خدا یادش رفته است مرا بکشد

 
یا تو قرار است برگردی ؟



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:56---13 آبان 1390
چقد دلم برات تنگ شده
چقد نوشته هات قشنگ بود


avare donya
ساعت15:23---27 تير 1390
salam dige be ma sar nemizani apam bekhoda sar bezanid montazeram

فاطمه
ساعت19:17---17 تير 1390
ببخشید ادرس یادم رفت

فاطمه
ساعت19:17---17 تير 1390
سلام مرتضی خوبی؟
اپیدم یه اپه متفاوت
یه اپه خل و چلی
خواستم تو هم تو شادیام شریک باشی


کوکب خانم
ساعت9:00---15 تير 1390
موج اگر میدانست ساحل هرگز دستش را نمیگرید برای رسیدن هیچ وقت نفس نفس نمیزد...................
راستی شما هنوز موس تون سالمه؟کار میکنه؟
مارکش چیه؟خیلی خوبه ها!بعد این همه کلیک سالمه.میخواستم مارکش بدونم فک کنم موس من هم خوب باشه
ااااااااااااکلیک کردن چه کیف میده.خیلی خوشم اومد


کوکب خانم
ساعت6:43---14 تير 1390
سلام اصغر اقا.اولا بار اخرتون باشه اسم مخفف به کار میبرید.اسم من کوکب خانوم نه یه کلمه کمتر نه یه کلمه بیشتر

دوما چرا من شما اصلا تفهم نداریم؟سر نقاشی تفاهم نداریم.واسه مدرک شما سر ما ر کلاه میذاری.واسه استاد بودن شما زیرش میزنید.اصلا سر هرچی با هم تفهم نداریم.واقعا من یه فرشته هستم که تا حالا قبول کردم استادتون بمونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| نوشته شده توسط javad

pctfx3.3

Lonely Girl Template

Interactive Multimedia CD Catalogue گروه طراحي چندرسانه اي وبلاگ رسانه گشت و گذار در دنياي رسانه هاي ديجيتال Medium Blog - Digital Media World قالبهاي رايگان سايت و وبلاگ Advanced Persian Blog Templates

اطلاعات مربوط به كارگاه طراحي قالب: Professional Web Site Design Center Template Design Workshop, دانلود قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, جزئيات قالب هاي رايگان Template Design Workshop, وبلاگ كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, جستجوي قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, تماس با كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, درباره كارگاه طراحي قالب

اطلاعات مربوط به گروه طراحي چندرسانه اي: Web Development Department - Multimedia Design Group , بخش توسعه وب - گروه طراحي چند رسانه اي Web Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي وب - گروه طراحي چند رسانه اي Multimedia Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي چند رسانه اي - گروه طراحي چند رسانه اي Blog - Multimedia Design Group , وبلاگ - گروه طراحي چند رسانه اي

اطلاعات مربوط به تكنوراتي: pictofxt Farsi Blog برنامه نویسی تحت وب

ثبت سایت دامنه فارسی لینوکس سرور