... تنهایی ....

راننده 

تاکسی اسکناس را گرفت و پرسید :

یه نفرید ؟؟؟

مکثی کردم وبی حوصله گفتم :

بله آقا !

 ﺧﯿـــــــﻠﯽ  وقته

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت11:34---4 آبان 1390
سلام.وب جالبی داری.به وب منم سر بزنی خوشحال می شم

s
ساعت11:31---4 آبان 1390
سلام.وبلاگ جالبی داری.به وبلاگ منم سربزنی خوشحال میشم.

زهرا
ساعت19:36---22 تير 1390
شلام مرتضی جان.خوبی؟
من نبودم یه مدت شرمنده که بهت سر نزدم.
هنوز که ناراحتی پسر.از تو خودت بیا بیرون.


خاطرات
ساعت13:41---2 تير 1390
خوب من الان میدونم چته چون استادم.ویه فرقی هم باید میون استاد و اسیستنت باشه دیگه!!!
راستی اون همه کلیک خودت تنهایی نکنی ها به هر کی که از جلو کامپیوترت هم رد میشه بده اونم یه کلیک بکنه که انگشتهای اونم راه بیفته
راستی تو تابستونی هر روز یه طرح بزن که یه موقع تو عالم اسیستنت بودن نقاشی کردن یادت نره


maryam
ساعت12:49---1 تير 1390
الان حالت خوبه؟انگشت درد نداری؟ارتروز نگرفتی؟ببینم نکنه داری انگشتات نرمش میدی که واسه کنکور راحت تر تست بزنی و دستت تو تست زدن راه بیفته؟ببین اگه هر روز بیای تو وبم و روزی 10تا از این کلیک ها بکنی تا کنکور ورزیده ترین انگشتها خواهی داشت
اگه میدونستم خبر اسیستنت شدنت اینقدر خوشحالت میکنه زورتر بهت میگفتم.میگم قانعی به یه اسیستنت ساده راضی هستی


maryam
ساعت14:48---31 خرداد 1390
سلام.سلام.یه روز من بهت گیر میدادم که سلام کن حالا بر عکس شده.یکم کم گل نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو یه وقتایی چه قدر قانعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(البته فقط یه وقتایی)وقتی قانعی خیلی بهتری.هر وقت پروزه را شروع کردم صدات می زنم

مهتاب
ساعت13:55---31 خرداد 1390
خیلی قشنگ بود ب دلم نشست

maryam
ساعت18:21---30 خرداد 1390
ببینم اقا مرتضی شما چرا اینقدر به کامنت من گیر میدی؟مردم اینقدر بهانه گیر میشه؟؟؟
اصلا تقصیر خودمه من یه اسیستنت میخواستم گفتم کی بهتر از شما هر چند در مورد مدرکتون بهم دروغ گفته بودید ولی خوب بیاید کنار دست من وایسید یه چیزی یادبگیرد.حالا که اینقدر بهانه میگیرید ازکامنت های من منم میرم یکی دیگه را پیدا کردم.واگر نه همکار کجا بود.شما باید اسیستنت میشدید
راستی جهت اطلاع میگم که بالابالایی ها سرتون کلاه گذاشتن اونا مدرک بده نیستن.دیدن شما ساده اید سرتون کلاه گذاشتن!!!!!!!


مریم
ساعت10:43---30 خرداد 1390
خیله خوب فکر کنم مشکل ما دیگه حل شده باشه.دو تا همکار خیلی بهتر شده.حالا شدید یه پسر خوب و حرف گوش کن.افرین.چه قدر این طوری بهتر شد.می تونیم در مورد این پروزه هم بیشتر تبادل اطلاعات بکنیم.ممنون که قالبم عوض کردید

maryam
ساعت22:54---29 خرداد 1390
ببین شما باید اساسا روحیه ی پذیرش واقعیات تو خودتون بالا ببرید.درسته شما یه روز استاد بنده بودید ولی الان ما همکاریم(البته بعد از دیدن نمره هاتون)ولی این نباید رو بینش شما تاثیر بذاره چون من کلا ادم کم رو و خجالتی هستم اما این احساس که دارم واقعیات میگم و مسئله همکار بودن پیش میکشم باعث میشه شما فکر کنید من رو دارم.ولی رو خودتون کار کنید تا حقایق زندگی را بپذیریدوقبول کنید که من کم رو هستم!!!!!!!!!!
راستی قالب قبلی خیلی ناز تر بود.مطلب هام راخت تر خونده میشدن.این پستت هم خیلی خوب بود.بای


چنگ
ساعت1:56---29 خرداد 1390
هوشنگ ابتهاج؛

بسترم
صدف خالي يك تنهايي است
و تو چون مرواريد
گردن آويز كسان ديگري ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| نوشته شده توسط javad

pctfx3.3

Lonely Girl Template

Interactive Multimedia CD Catalogue گروه طراحي چندرسانه اي وبلاگ رسانه گشت و گذار در دنياي رسانه هاي ديجيتال Medium Blog - Digital Media World قالبهاي رايگان سايت و وبلاگ Advanced Persian Blog Templates

اطلاعات مربوط به كارگاه طراحي قالب: Professional Web Site Design Center Template Design Workshop, دانلود قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, جزئيات قالب هاي رايگان Template Design Workshop, وبلاگ كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, جستجوي قالب هاي وبلاگ Template Design Workshop, تماس با كارگاه طراحي قالب Template Design Workshop, درباره كارگاه طراحي قالب

اطلاعات مربوط به گروه طراحي چندرسانه اي: Web Development Department - Multimedia Design Group , بخش توسعه وب - گروه طراحي چند رسانه اي Web Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي وب - گروه طراحي چند رسانه اي Multimedia Designing Department - Multimedia Design Group , بخش طراحي چند رسانه اي - گروه طراحي چند رسانه اي Blog - Multimedia Design Group , وبلاگ - گروه طراحي چند رسانه اي

اطلاعات مربوط به تكنوراتي: pictofxt Farsi Blog برنامه نویسی تحت وب

ثبت سایت دامنه فارسی لینوکس سرور